poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Coś o mnie...

   Hejka!
   Pomyślałam sobie, że może coś nie coś, o sobie wypadałoby powiedzieć, ale to wy będziecie mi zadawać pytania w komentarzach, na które, oczywiście odpowiem. 
   Możecie mnie pytać o wszystko... dobra, może nie o wszystko.
   Więc, to byłoby na tyle, bo tylko tyle mam dzisiaj do powiedzenia.
   Pozdrawiam i czekam na pytania!















                                                                       kom=kom
                                                                        obs=obs

3 komentarze:

  1. dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
    inspirujesz się kimś?
    masz swoich idoli?
    jakie są twoje marzenia?
    twoje motto?

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego zagłębiłaś się w świat blogerski ? :) Zapraszam do siebie http://pandzioleq.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kiedy jesteś blogerką? Jakie masz zainteresowania? Wyjeżdżałaś kiedyś do Francji? Wpadniesz do mnie? ---- nataalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń